LONDON OOTD

00:19Bellissima


english version soon...

Jakiś czas mnie tu nie było..ale muszę przyznać, że ostatnio dużo chętniej dodaję filmiki na youtube niż posty na bloga. Nie znaczy to jednak, że pisanie dla was przestało sprawiać mi przyjemność, tylko dużo łatwiej jest samemu szybko nagrać filmik niż napisać posta. Do tego muszę znaleźć odpowiednie miejsce, czas, kiedy światło będzie dobre ( co jest niezwykle trudne o tej porze roku, biorąc pod uwagę, że późno wracam ze szkoły:( ) i osobę, która zechciałaby mi zrobić zdjęcia. Myślę, że każda z was, która też prowadzi bloga wie co mam na myśli :)

Jak wiecie z poprzedniego postu pod koniec listopada byłam w Londynie i dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami strojem, w którym zwiedzałam to przepiękne miasto :)
Jak możecie zauważyć postawiłam przede wszystkim na wygodę i nie żałuję!
Emu i ogromy szalik w kratę uratowały mi życie kiedy temperatura była naprawdę niska ;)
Zdjęć dzisiaj nie ma, ale może jeszcze uda mi się je znaleźć na dysku..


parka - Zara

scarf / szalik - Pull&Bear

trousers / spodnie - Pull&Bear

boots/buty - Emu stinger lo black

winter hat / czapka - C&A


You Might Also Like

2 komentarze

Formularz kontaktowy