autumn fashion

AUTUMN VIBES +VIDEO

13:47Bellissima




A long time I wasn't here.  During the holidays everything was simpler, time flew much slower ...
Now we have the end of October, soon Christmas, I feel as if time flew through my fingers,                    but anyway I decided to finally pull myself together and back to blogging. 
I'll try to post  quite regularly.
Today I went to the park to take a picture in a beautiful autumn scenery, admittedly a little bit disappointed because I was hoping for a lot more colorful leaves, but no it's not bad, right? ;)
The last few weeks did not belong to the warmest ones, morning temperatures were really low, therefore, the more I wanted to take advantage of today's beautiful weather and probably the last time this season I wore my new beloved Mel by Melissa. Of course, in typical autumn outfit also could not miss the classic and timeless trench coat, black trousers and a shirt in one of my favorite colors this fall;)


Dawno mnie tu nie było..w wakacje wszystko było prostsze, czas leciał zdecydowanie wolniej...

Teraz już mamy końcówkę października, niedługo Święta, czuję jakby czas przelatywał mi przez palce, ale tak czy inaczej postanowiłam w końcu wziąć się w garść i znów zacząć blogować, może nie z taką częstotliwością jak w wakacje, ale postaram się pisać posty dość regularnie ;)
Dzisiaj wybrałam się do parku, żeby porobić zdjęcie w pięknej jesiennej scenerii, co prawda trochę się zawiodłam, bo liczyłam na dużo bardziej kolorowe  liście, no ale nie jest źle, prawda? ;)
Ostatnie tygodnie nie należały do najcieplejszych, rano temperatury były naprawdę bardzo niskie, dlatego tym bardziej chciałam wykorzystać dzisiejszą piękną pogodę i chyba ostatni raz w tym sezonie ubrałam moje nowe ukochane baletki ;) Oczywiście w typowo jesiennym OOTD nie mogło zabraknąć także klasycznego i ponadczasowego trencza, czarnych rurek i koszuli w jednym z moich ulubionych kolorów tej jesieni ;)


trench-coat / trencz - Stradivarius

shirt / koszula - Stradivarius

trousers / spodnie - Pull&Bear

flats / baleriny - Mel by Melissa (Mel Pop VIII black)

bag / torebka - Mohito

neclacke / naszyjnik - Gift (podobne znajdziecie w Apart, Yes)






















You Might Also Like

19 komentarze

  1. Moim zdaniem tegoroczna jesień jest bardzo piękna :) Co do posta, ja staram się pisać posta raz na tydzień, ponieważ jednak szkoła, obowiązki, po prostu nie daję rady :) Poza tym, zdjęcia wyszły ci świetnie. Mam nadzieję, że ja też wyjdę gdzieś do parku, może w następny weekend? Hmm, to się zobaczy :) Ja za to zapraszam do Siebie :)
    pozdrawiam, evelinaphoto.blogspot.com :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!! Bardzo mi się podobają :! Jaki masz aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale przeczytałam posta po angielsku, haha - głupie przyzwyczajenia :) Muszę przyznać, że również mam takie uczucie, jakby ktoś podkradał mi czas z mojego życia.. No cóż, trzeba się do tego przyzwyczaić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely outfit, such a nice trench xoxo

    thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na bloga: http://czarnatruskawkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit, dokładnie takie lubię oglądać :)
    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, ten czas leci bardzo szybko :o
    Świetna stylizacja! Super zdjęcia :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie kolory właśnie kojarzą mi się z jesienią ;) Bordowy, czarny i beżowy. Wyglądasz bardzo ładnie!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie

    obserwuje i liczę na samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. omg, cudna torebka <3 i podoba mi sie klima zdj, mają w sobie tą profesionalność :) jednak moze troch wicej uśmiechu? :D
    http://dark-face-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! I ten filmik, super zmontowany. W jakim programie?


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie to wszystko przedstawiłaś! Podoba mi się filmik. Oby tak dalej. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja świetna! A najbardziej podoba mi się bluzeczka ;)
    PS. Obserwuję ;)

    Pozdrawiam, Ila ;)
    ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego typu filmiku jeszcze nie widziałam :D super! Cudowna stylizacja mnie urzekła bordowa koszulka *.*
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy