featured graphics

GRAPHICS FOR PRINT

15:00Bellissima

I noticed that on my blog there are only fashion posts, so I decided to fix it :)
Down below you can find a few graphics that you can print for your own use.
You can put them into photo frames and your room immediately gain a new character!For interested- if you want me to prepare for you specific graphics please write an e-mail. Soon there will be christmas graphics! I hope that my idea to refresh your interior wasn't so bad and you like it:)

 ZauważyÅ‚am, że na blogu brakuje postów o tematyce wnÄ™trzarskiej, dlatego też postanowiÅ‚am to naprawić ;)
Poniżej znajdziecie kilka grafik które śmiało możecie wydrukować do własnego użytku.Wydruki wystarczy włożyć w ramki do zdjęć i wasz pokój od razu zyska nowego charakteru.Dla zainteresowanych-jeśli chcecie, abym wykonała dla was określone grafiki to śmiało piszcie na maila :) Wkrótce pojawią się świąteczne grafiki! Mam nadzieję, że mój pomysł na odświeżenie waszego wnętrza przypadnie wam do gustu!



















You Might Also Like

5 komentarze

  1. takie napisy wprowadzają mnie w lepszy nastrój :)
    lubiÄ™ taki klimat :D

    http://0liszka.blogspot.com/2015/11/casual-style.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, sama planuję teraz mały remont pokoju, a szukałam czegoś fajnego do ramek, więc na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie teraz mam taki mini remont:) Jakbyś chciała jakieś inne napisy to pisz!

      Usuń
  3. chyba muszę podskoczyć do sklepu zakupić ramkę:)
    Obserwuje, liczę na rewanż <3
    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tyg. powinnien mojawić się na moim kanale home decor haul i pokażę tak kilka fajnych ramek, koniecznie obejrzyj :)

      Usuń

Formularz kontaktowy