BLUE COAT

18:14Bellissima

I haven't been blogging recently, but honestly..if I have some free time (which did not happened often unfortunately) I'd rather make yt videos... And btw I really encourage you to check out my yt channel (nick: Basia Jakubik) ;)
During spring break i had some extra time and that's why todayI have for you an OOTD post;)
Weather is perfect now so I chose my new coat in amazing baby blue color, ripped black pants and basic, white converse. Hope you like it!


Nie blogowałam ostatnio, ale prawda jest taka, że jak tylko mam chwilę (co nie zdarza się często niestety) wolę nagrać filmiki na youtube... I przy okazji zachęcam was do odwiedzenia mojego kanału (nick: Basia Jakubik) :)
Podczas przerwy wielkanocnej miałam trochę dodatkowego czasu i dlatego też mam dla was nowy post:) Pogoda jest wreszcie idealna, dlatego wybrałam mój nowy płaszcz w cudownym błękitnym kolorze, czarne spodnie z dziurami i białe Conversy :) Mam nadzieję, że taka prosta stylizacja przypadnie wam do gustu!





coat / płaszcz - Stradivarius

pants /spodnie - Stradivarius

golf - Bershka

snickers / trampki - Converse


















You Might Also Like

1 komentarze

  1. Śliczny płaszczyk. Też posiadam pastelowy niebieski i uwielbiam!!!

    Pozdrawiam

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy