MY LITTLE HOME

21:06Bellissima




"Room tour" is definitely the type of the videos I like watch the most on yt, so that's why I made video like this:) Of course I had to write the post on my blog too.
I'm a perfectionist, so it took a while before my room looked like it looks now.
In 3 years, I changed the color of the walls three times, broke up wallpaper or bought another furniture, of course, not to mention details such as photo frames or candles;)
Recently I also made a DIY board. But as I mention once I really like changes, especially in interiors.
I can not imagine spending a couple of years in one room without changing anything, it's just not me;) An almost month has passed since I made this video and I already changed a few things.
The quality of the photos isn't perfect, because the better ones somehow magically disappeared from the memory card, but I hope you'll enjoy that post anyway:)
Most of the stuff comes from the IKEA, but if you want to find out exactly what is come from, just ask me in the comments down below!
My current room isn't exactly my dreams come true yet, but even though I love spending time in my little home:)




"Room tour" to zdecydowanie typ filmików, które oglÄ…dam najchÄ™tniej na yt, dlatego też sama taki nagraÅ‚am:) OczywiÅ›cie nie mogÅ‚abym poprzestać na filmiku, wiÄ™c piszÄ™ dla was ten post. Jestem perfekcjonistkÄ…, wiÄ™c trochÄ™ trwaÅ‚o zanim mój pokój wyglÄ…daÅ‚ tak jak wyglÄ…da teraz. W ciÄ…gu 3 lat 3 razy zdążyÅ‚am zmienić kolor Å›cian, zerwać tapetÄ™ czy wymienić meble, oczywiÅ›cie nie wspominajÄ…c już o detalach takich jak ramki czy Å›wieczki;) Ostatnio też zrobiÅ‚am tablicÄ™ DIY. Ale tak jak już kiedyÅ› pisaÅ‚am bardzo lubiÄ™ zmiany, szczególnie we wnÄ™trzach. Nie wyobrażam sobie spÄ™dzenia kilku lat w jednym pokoju bez zmieniania czegokolwiek, to po prostu nie byÅ‚abym ja;) Od nagrania filmiku minÄ…Å‚ ok. miesiÄ…c i już kilka rzeczy siÄ™ pozmieniaÅ‚o, dlatego też taki post jeszcze kiedyÅ› siÄ™ pojawi. Jakość zdjęć nie jest idealna, ponieważ te lepsze w jakiÅ› magiczny sposób zniknęły z karty aparatu, ale mam nadziejÄ™, że nie bÄ™dzie wam to specjalnie przeszkadzać;) WiÄ™kszość rzeczy pochodzi ze sklepu IKEA, ale jeÅ›li chcielibyÅ›cie siÄ™ konkretnie dowiedzieć, co  skÄ…d jest, to oczywiÅ›cie piszcie w komentarzach! Mój obecny pokój nie jest jeszcze speÅ‚nieniem moich marzeÅ„, ale caÅ‚y czas staram siÄ™ go ulepszać i czujÄ™ siÄ™ w nim bardzo dobrze, jest to taki mój "maÅ‚y dom" ;)
























You Might Also Like

5 komentarze

  1. Super zdjęcia pokoju! Podoba mi się poduszka w róże i same tulipany! <3
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, stylowy pokój ! Wszystko do siebie pasuje. Detale i szczegóły robia tu cały temat :)
    Dokladnie w moim stylu

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny pokój, ślicznie udekorowany i przytulny :) Bardzo mi się podoba!
    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie udekorowany pokój :) Uwielbiam zdjęcia związane z dekoracją wnętrz :) No i u mnie też pół pokoju z Ikei. Pozdrawiam :)
    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pokój <3
    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy